Translate it.

English French German Spain Italian Dutch

Russian Brazil Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Translate Widget by Google

Wednesday, April 1, 2009

Akue dan squash


Hey2 wassup2 he3 Eh,korang penah men squash x?
ala yg nicol david main 2..Mesti ada yg pernah kan.. lau ada yg x pernah main x pe x yah jwb.huhu ni aku nk gtau pada 1 ptang yg dingin menusuk kalbu,aku p turun nk beriadah.Aku turun nk berbasikal le ngan kwn2 aku dskitar UiTM ni.Last2 basikal sume kena kunci da.So aku mengubah pelan pembangunan tadi kpd pelan infrakstruktur.huhu jokes je.Well i and my friends decide to play squash.Caitt skipping la plak.Hek eleh..pastu aku p booking,ALHAMDULLILAH x de owg book ag.Tapi dek kerana malu kpd siapa entah,aku maupun kwn2ku msing2 x nk p jmpe pegawai sukan untuk mintak raket squash beserta bolanya sekali.Then selambanya dtg mamat ni mntak raket 2.La..mirul rupanya,classmate aku.

"mirul,nok main nga sapo squash tu?" aku menyoal mirul tanpa ragu2.
"Oh,nok main nga hani"jwb mirul akn prtanyaan daku.

Dye amik raket 2 nk men ngan kwn dye,tpi dek kerana kwn dye x dtg,maka terajak lah daku oleh Mirul untk bermain raket bersamanya.

"Ri,mari ah main nga aku,Hani x leh turun."mirul mengajak aku dgn sopan.





Hatta maka tersebutlh kisah dimana Mirul bermain tenis dgn aku sndiri.Pehal plak jadi hikayat ni?ahh..Aku main hentam je cz aku x tau dye punya rule,ha3.Main punya main sampai berpeluh,aku pom stop untuk memberi laluan kpd iklan penaja...eh, x ah kpd kwn aku le.he3 Best gk men mende ni,berpeluh woo,even dalam dewan.Aku puasa senarnya ari 2,thats why aku stop awal.n aku bkn nk bngga cz puasa k,jgn salah phm.Jz nk inform je.Then cm2 ah,pngalaman 1st aku men squash.Kpd yg belum pernah men,p ah try men..best woo.Ok gua cau cin cau lu k.Akhir kata,UiTM dhatiku,he3.:)

0 comments:

JomJoin Internet Marketers Community