Translate it.

English French German Spain Italian Dutch

Russian Brazil Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Translate Widget by Google

Friday, June 4, 2010

Creativebiz Enterprise

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

sudah agak lama saya x post di blog ini.ranking alexa da hilang n berhabuk dah.fuhh..kena tiup sikit ni,he he he. ^^

Anda semua bagaimana hari ini?Ok? Saya doakan anda semua berada dalam keadaan sihat sejahtera di samping orang tersayang.:D

Saya agak busy semenjak dua menjak ini.di tambah pula masalah internet.So,blog ini ditinggalakan kesepian.oh!

Ok,saya nak timbulkan persoalan disini.Apa hobi anda? Satu definisi yang kelihatan ringkas bukan? Nah,hobi ialah apa yang anda suka melakukannya.

Hobi saya sendiri banyak seperti melukis,mengumpul setem,surf internet da berniaga.
Berniaga pom hobi ke? Ya,bagi saya ianya sebahagian dari hobi kerana saya gembira melakukanya tanpa ada rasa tertekan.

Oleh itu saya telah menubuhkan sebuah syarikat bersama2 rakan.Craetivebiz Enterprise dilahirkan ketika kem keusahawanan yang saya sertai.

Apa yang kami buat setakat ini ialah mambaiki handphone dan menjual spare-part handphone.Masalah laptop juga boleh kami uruskan.Insya'Allah.

Itulah sedikit sebanyak yang saya boleh kongsikan,entahlah idea yang x berapa hype kot.so,baca jelah entry2 yang akan datang k.Sesuatu yang menarik akan menjelma.:D

jumpa lagi,

Fatoni




Sistem Kedai Online Niagakit

0 comments:

JomJoin Internet Marketers Community