Translate it.

English French German Spain Italian Dutch

Russian Brazil Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Translate Widget by Google

Friday, June 15, 2012

Sistem Kedai Online Niagakit

Hai semua.Sudah lama aku tak post di blog ni.Entahlah sibuk dengan tugasan yang lain.
Kali ni nak kongsi serba ringkas sahaja.Ya lah,panjang-panjang sangat perkongsian tak elok juga kan.
Ni nak cerita sikit,adalah suatu hari masa aku terasa kebosanan menyelubungi benak hati ini aku pun carilah movie apa yang ada dalam laptop aku ni.Nah kodek punya kodek jumpalah movie jackie chan tajuknya WHO AM I.Tentu ada yang dah pernah tengok kan?
haa,tengah asyik melayan perjalanan cerita ni,pandangan aku terpaku sejenak tatkala adanya bendera malaysia dalam senarai ejen rahsia.Kiranya ada juga rakyat malaysia yang terlibat.haha kelakar pun ada.



Ni lah printscreen cerita tersebut.Cuba tengok ada tak ejen rahsia dari malaysia tu.hehehe

0 comments:

JomJoin Internet Marketers Community